Tutaj znajduje się Regulamin świadczenia usług przez Telefirma Sp. z o.o.

Telefirma Sp. z o.o. przywiązuje ogromne znaczenie do ochrony prywatności swoich klientów. Poniższy dokument zawiera zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych naszych Klientów. Na wstępie zaznaczamy:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016; tzw. rozporządzenie RODO) informujemy, że

  1. administratorem Twoich danych osobowych jest przedsiębiorstwo informatyczne Telefirma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, zwane dalej Telefirmą, zarejestrowane pod adresem 20-126 Lublin, ul. Podzamcze 3 lok. 4 (KRS 0000544462, NIP 9462651587, REGON 360825285);
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego zamówienia, realizacji przesłanego zgłoszenia oraz o ile wyrażono osobną zgodę – do otrzymywania od nas newslettera – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – więc tylko do tego, na co wyraziłeś/łaś wyraźną zgodę;
  3. odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji złożonego zamówienia, czyli Telefirma i nasza księgowość oraz po wyrażeniu odrębnej zgody firmy trzecie;
  4. Twoje dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia – jak zażądasz, usuniemy. Żądanie usunięcia danych skieruj do nas po wejściu na telefirma.pl, zakładka Kontakt;
  5. posiadasz prawo do żądania od administratora (Telefirmy) dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  7. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jeśli odmówisz, nie będziemy mieli możliwości zarejestrowania dla Ciebie usługi czy pomocy Tobie w zgłoszeniu;

Jakie dane o Tobie zbieramy?

Podczas zapytania za pomocą formularza kontaktowego bądź bezpośredniej korespondencji email, zbieramy dane takie jak imię/login, email i telefon.

Natomiast aby móc zrealizować wybraną usługę możesz zostać zapytany o imię, nazwisko, adres zamieszkania i numer telefonu. Dodatkowo od firm będziemy wymagać numeru NIP oraz REGON (np. w celu wystawienia faktury). Wszystkie dane dotyczące formy płatności są realizowane za pośrednictwem przelewu bankowego lub PayPal. Tylko w nielicznych przypadkach płatność odbywa się gotówkowo. Nasza firma nie przetrzymuje danych transakcyjnych.

Wymagane w trakcie rejestracji dane osobowe czy też dane firmy muszą być zgodne z rzeczywistością.

Podczas pośrednictwa w zakupie usług lub towarów wskazanych przez Klienta u firm trzecich, przekazujemy dane osobowe tym podmiotom, przed którymi działamy w charakterze pełnomocnika, partnera lub przedstawiciela.

Gdy odwiedzasz naszą stronę internetową, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. Dane te zbierane są za pośrednictwem oprogramowania analitycznego Google Analytics.

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

Telefirma uznaje prawo Klientów do prywatności jako sprawę nadrzędną, zatem dane osobowe nie zostaną udostępnione osobom trzecim. Wszystkie dane osobowe przechowujemy i przetwarzamy w sposób zgodny z wymogami prawa polskiego i międzynarodowego, w zgodzie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych.

Dane zbierane podczas transakcji zakupu mogą być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążenia Twojego konta. Telefirma nie ponosi odpowiedzialności za praktyki informacyjne stosowane przez firmy trzecie. W celu zachowania bezpieczeństwa informacji radzimy zapoznać się z polityką prywatności tychże firm.

Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, do personalizacji zawartości naszych stron internetowych bądź do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej. Dane te zbierane są anonimowo.

Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie.

Możemy kontaktować się z Tobą w celu potwierdzenia, że informacje, które gromadzimy w naszej ewidencji są nadal aktualne oraz w celu uzupełnienia Twojego profilu o dodatkowe informacje.

Magazynowane przez nas dane mogą posłużyć do sporządzania statystyk wewnątrzfirmowych. Informacje te możemy wykorzystywać dla celów marketingowych oraz w zakresie dalszej działalności i rozwoju firmy.

W wyjątkowych sytuacjach Twoje dane mogą zostać przekazane powołanym do uzyskiwania takich informacji organom państwowym.

W jaki sposób kontaktujemy się z Tobą?

Możesz otrzymywać od nas emaile dotyczące Twojej transakcji zakupu.

Możemy się również kontaktować telefonicznie, SMS lub poprzez email w celu powiadomienia o zakończeniu abonamentu lub przekazania informacji dotyczących statusu realizacji Twoich usług.

Sporadycznie możemy informować Ciebie o nowościach i promocjach.

Czy możesz zmieniać swoje dane osobowe ?

Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu sekcji Twoje Dane, możesz wprowadzać zmiany lub usuwać swoje dane osobowe zbierane w trakcie rejestracji i używane do zalogowania się.

Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić ani usunąć. Są one częścią rachunku lub faktury i są przechowywane w celach księgowych.

Jak wykorzystujemy Twoje ciasteczka cookies?

„Cookies” to pliki tekstowe przechowywane w urządzeniach użytkowników, przeznaczone do przeglądania stron internetowych.

„Cookies” używane są w celu personalizacji korzystania z przeglądarki, jak również pozwalają określać sposób korzystania użytkowników ze stron internetowych. Ciasteczka możemy wykorzystywać do obsługi programu partnerskiego. Przetrzymują one dane, dzięki którym jesteśmy w stanie zidentyfikować partnera. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji i aktywności (np. zakup usługi związany z wypełnieniem tych danych). Dane osobowe są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym. Rozróżniamy „cookies” sesyjne (tymczasowe) oraz stałe. „Cookies” sesyjne przechowywane są na urządzeniu użytkownika do momentu wylogowania ze strony internetowej lub jej wyłączenia. Natomiast „Cookies” stałe przechowywane są przez zdefiniowany czas. Użytkownik może dokonać właściwej konfiguracji przeglądarki, aby zablokować automatyczne akceptowanie plików „cookies” lub uzyskać każdorazową informację o przesłaniu takiego pliku na urządzenie użytkownika. Informacje o możliwych konfiguracjach „cookies” dostępne są w ustawieniach przeglądarki. Wprowadzenie ograniczeń dotyczących stosowania plików „cookies” może wpłynąć na prawidłowe użytkowanie strony internetowej (np. brak możliwości zalogowania się).

W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe ?

Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Podczas komunikacji pomiędzy Twoim komputerem a naszym serwerem, gdy zbierane są Twoje dane osobowe, szyfrujemy połączenie z użyciem protokołu SSL.

Zmiany naszej polityki prywatności

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

Akceptacja warunków

Wszyscy nasi Użytkownicy i Klienci zobligowani są do zapoznania się i stosowania zasad zgodnych z niniejszą polityką.

Kontakt z Nami

Firma zbierająca dane: Telefirma Sp. z o.o., ul. Podzamcze 3 lok. 4, 20-126 Lublin NIP: 9462651587

Numer telefonu: (+48) 780 09 11 22

Wszelkie zapytania i uwagi prosimy przesyłać za pomocą formularza kontaktowego lub pisząc na adres kontakt@telefirma.pl.